شیراز دانلود | SHIRAZDL

شیراز دانلود | SHIRAZDL

شیراز دانلود بروز ترین سایت دانلود

 


 
 
جلیل سالاری صبح امروز در گفتگو با مهر درباره جزئیات تبدیل سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی ذخیره سازی شده در کارتهای هوشمند سوخت، گفت: در حال حاضر بیش از ۵۴ هزار کارت هوشمند سوخت خودرو و ۱۱۵ هزار موتورسیکلت در سطح کشور دارای سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی هستند.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه همچنین تاکنون در بیش از ۳۸ هزار کارت هوشمند سوخت ذخیره ۱۰۰ لیتر بنزین یارانه ای ذخیره سازی شده است، تصریح کرد: دولت قصد سوزاندن سهمیه های بنزین مردم را ندارد بلکه این سهمیه ها از ۱۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان تبدیل می‌شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای تبدیل سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی کارتها دارندگان سهمیه حداقل تا پایان اردیبهشت ماه باید یک بار اقدام به سوخت گیری با نرخ ۱۰۰ تومانی بکنند، اظهار داشت: در این صورت سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی قابل انتقال به سهمیه ۴۰۰ تومانی خواهد بود.
این عضو هیات مدیره شرکت ملی پالایش و پخش نفتی در خصوص ساز و کار تبدیل سهمیه‌های بنزین، بیان کرد: از ابتدای خرداد ماه هر یک لیتر سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی کارتهای فعال به دو لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی تبدیل می شود.
دلایل حذف بنزین ۱۰۰ تومانی کارتهای سوخت
وی با یادآوری اینکه در شرایط فعلی هماهنگی لازم با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انجام شده است، یادآور شد: هم اکنون در برخی از کارتها به دلیل عدم استفاده از سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی به میزان قابل توجه ای افزایش یافته است.
سالاری با بیان اینکه هدف از تبدیل بنزین ۱۰۰ تومانی کارتهای هوشمند سوخت یک پایش جدید در سطح سامانه هوشمند سوخت کشور است، در پاسخ به سوال مهر که آیا حذف بنزین ۱۰۰ تومانی به منزله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و عرضه بنزین تک نرخی دارد؟ توضیح داد: این طرح جدید هیچ گونه ارتباطی به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ندارد.
یک درصد خودروها بنزین ۱۰۰ تومانی دارند
علی ربیعی هم با بیان اینکه پس از بررسی‌‌های گسترده و با توجه به کاهش چشمگیر باقیمانده سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی در کارتهای سوخت، به این جمع بندی رسیدیم که برای مصرف این سهمیه محدودیت زمانی پایان اردیبهشت را در نظر بگیریم، گفت: این تصمیم به دنبال توافق وزارت نفت، ستاد هدفمندی یارانه‌ها و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اتخاذ شده است.
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، افزود: هدف اصلی از اجرای آن هم اصلاح و ساماندهی هر چه بهتر الگوی مصرف در این بخش است.
وی با یادآوری اینکه با اجرای این تصمیم کارایی فنی سامانه هوشمند سوخت افزایش می‌یابد، تبیین کرد: آمارها نشان می‌دهد کمتر از یک درصد از خودروهای کشور دارای سهمیه بنزین ۱۰۰ تومانی هستند.
به گفته این مقام مسئول از این رو به هیچ وجه منطقی و اقتصادی نخواهد بود که برای همین مقدار اندک، فرصت و امکان افزایش و ارتقای کارایی و چالاکی سامانه مدیریت توزیع سوخت و بهینه سازی مصرف را از دست بدهیم.
به گزارش مهر، پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بنزین معمولی یارانه ای ۴۰۰ تومان، بنزین معمولی آزاد ۷۰۰ تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای ۵۰۰ تومان و بنزین سوپر آزاد ۸۰۰ تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است. به نقل از :.mehrnews.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: "RooHollA" ׀ تاریخ: جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب: بنزین, عرضه دو نرخ بنزین, قیمت بنزین, قیمت تمام شده بنزین, قیمت هر لیت بنزین, نرخ جدید بنزین, نرخ داخلی بنزین, هر لیتر بنزین, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , shirazdl.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com